Zakres obowiązków:.
- obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów firmy,
- bezpośrednie wsparcie Zarządu,
- wsparcie działu administracyjnego oraz biura w codziennych działaniach,
- zaopatrzenie biura w materiały biurowe i spożywcze,
- prowadzenie ewidencji sprzętu elektronicznego i akcesoriów,
- nadzorowanie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi, przygotowywanie pism i odpowiedzi w związku z otrzymaną korespondencją,
- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy,
- prowadzenie spraw pracowniczych (np. ewidencja pracy).
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- odpowiedzialność i wysoka motywacja do rzetelnego wykonywania powierzonych zadań,
- samodzielność i logika w myśleniu, sumienność, dokładność,
- umiejętność efektywnego organizowania własnej pracy i ustalania priorytetów,
- biegła obsługa programów MS Office,
- łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych.
- cenimy uczciwość, odpowiedzialność i samodzielność, a także pozytywne nastawienie oraz umiejętność pracy i komunikacji w zespole.
Oferujemy:
- pracę w szybko rozwijającej się firmie,
- stabilne warunki zatrudnienia
- program wdrożenia, zapewniający szybką adaptację w miejscu pracy,
- umowę o pracę na czas nieokreślony,
- motywacyjny system wynagrodzenia.
- pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole.
Prosimy o umieszczenie poniższej klauzuli w zgłoszeniu.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami